Po wakacjach wystartuje Rzeszowska Karta Mieszkańca
01 lipca, 2024Wiadomości / Rzeszów
Atrakcyjne promocje na korzystanie z obiektów sportowych i rekreacyjnych, łatwiejszy dostęp do kultury i rozrywki, rabaty na usługi miejskie, zniżki u lokalnych przedsiębiorców, takie i wiele innych korzyści będzie można zyskać dzięki Rzeszowskiej Karcie Mieszkańca.
Karta mieszkańca to aplikacja na smartfony, ale i plastikowa karta dla osób które nie korzystają ze smartfonów. Będzie uprawniała osoby zamieszkałe w Rzeszowie do korzystania z różnorodnych ulg, zniżek oraz specjalnych ofert dostępnych w mieście. - W taki sposób chcemy promować i doceniać lojalność naszych mieszkańców, ale także wspierać lokalną gospodarkę i zachęcać do korzystania z miejskich usług i infrastruktury - podkreślił Konrad Fijołek, Prezydent Miasta Rzeszowa.
Spotkanie z przedsiębiorcami, zachęcające ich do włączenia swoich usług do Karty Mieszkańca, odbyło się w Urban Lab. Sekretarz Miasta, Marcin Stopa, przedstawił sens i podstawowe zasady funkcjonowania takiej karty, plany dalszego jej rozwoju oraz integracji z istniejącymi już systemami i programami społecznymi prowadzonymi przez miasto.
- Ważnym elementem, który ma zachęcić przedsiębiorców do udziału w programie, jest przygotowany pakiet korzyści, czyli zbiór akcji promujących udział partnerów w Rzeszowskiej Karcie Mieszkańca - mówił sekretarz Marcin Stopa. Zaprezentowane pakiety oferują m.in. wsparcie marketingowe miasta, promocję na miejskich stronach i profilach, zamieszczenie banerów na stronie portalu Karty Mieszkańca, promocyjne powiadomienia w aplikacji mobilnej czy reklamy w autobusach MPK.
Firmy, które zechcą włączyć się w program, mogą zaproponować zniżki stałe, czasowe lub ilościowe. Dla pierwszych dziesięciu Partnerów, którzy przedstawią najciekawsze oferty zniżek i benefitów dla mieszkańców, przewidziano możliwość bezpłatnego umieszczenie logo swojej firmy na miejskim autobusie, który kursować będzie po ulicach Rzeszowa od września do grudnia 2024 r.
Rzeszowska Karta Mieszkańca będzie przeznaczona dla osób zameldowanych na stałe lub czasowo na okres powyżej jednego roku w Rzeszowie. Co zyskują jej posiadacze? Np.: 12 bezpłatnych wejść na pływalnie kryte, 1 bezpłatne wejście na baseny otwarte, bilet za 1 zł do Rzeszowskich Piwnic, specjalne pokazy filmów, pierwszeństwo przyjęcia na półkolonie i zajęcia, zniżki i darmowe wejścia na wybrane wydarzenia, zwiększenie limitu wypożyczeń z 5 do 7 książek i gwarantowane miejsca przy zapisach na warsztaty.
Umowę na realizację projektu Rzeszowskiej Karty Mieszkańca podpisano z gdyńską spółką QB, która jest obecnie liderem w zakresie wdrażania tego typu kart w Polsce. W swoim portfolio ma realizacje m.in. w Łodzi, Gdańsku, Płocku, Kołobrzegu, Nowym Sączu. Z jej doświadczeń wynika, że w ciągu dwóch lat od uruchomienia systemu, karta trafia nawet do połowy mieszkańców miejscowości, w której funkcjonuje, co przekłada się na ogromny zasięg marketingowy programu.
Udostępnienie Karty planowane jest na początek września tego roku. Od pierwszych dni funkcjonowania Karty w roli partnerów obecne będą jednostki miejskie: ROSiR, Teatr Maska, Estrada Rzeszowska, Muzeum Dobranocek, Rzeszowski Dom Kultury, Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna, które pracują nad swoimi ofertami dla mieszkańców.
Spotkanie z przedsiębiorcami, zachęcające ich do włączenia swoich usług do Karty Mieszkańca, odbyło się w Urban Lab. Sekretarz Miasta, Marcin Stopa, przedstawił sens i podstawowe zasady funkcjonowania takiej karty, plany dalszego jej rozwoju oraz integracji z istniejącymi już systemami i programami społecznymi prowadzonymi przez miasto.
- Ważnym elementem, który ma zachęcić przedsiębiorców do udziału w programie, jest przygotowany pakiet korzyści, czyli zbiór akcji promujących udział partnerów w Rzeszowskiej Karcie Mieszkańca - mówił sekretarz Marcin Stopa. Zaprezentowane pakiety oferują m.in. wsparcie marketingowe miasta, promocję na miejskich stronach i profilach, zamieszczenie banerów na stronie portalu Karty Mieszkańca, promocyjne powiadomienia w aplikacji mobilnej czy reklamy w autobusach MPK.
Firmy, które zechcą włączyć się w program, mogą zaproponować zniżki stałe, czasowe lub ilościowe. Dla pierwszych dziesięciu Partnerów, którzy przedstawią najciekawsze oferty zniżek i benefitów dla mieszkańców, przewidziano możliwość bezpłatnego umieszczenie logo swojej firmy na miejskim autobusie, który kursować będzie po ulicach Rzeszowa od września do grudnia 2024 r.
Rzeszowska Karta Mieszkańca będzie przeznaczona dla osób zameldowanych na stałe lub czasowo na okres powyżej jednego roku w Rzeszowie. Co zyskują jej posiadacze? Np.: 12 bezpłatnych wejść na pływalnie kryte, 1 bezpłatne wejście na baseny otwarte, bilet za 1 zł do Rzeszowskich Piwnic, specjalne pokazy filmów, pierwszeństwo przyjęcia na półkolonie i zajęcia, zniżki i darmowe wejścia na wybrane wydarzenia, zwiększenie limitu wypożyczeń z 5 do 7 książek i gwarantowane miejsca przy zapisach na warsztaty.
Umowę na realizację projektu Rzeszowskiej Karty Mieszkańca podpisano z gdyńską spółką QB, która jest obecnie liderem w zakresie wdrażania tego typu kart w Polsce. W swoim portfolio ma realizacje m.in. w Łodzi, Gdańsku, Płocku, Kołobrzegu, Nowym Sączu. Z jej doświadczeń wynika, że w ciągu dwóch lat od uruchomienia systemu, karta trafia nawet do połowy mieszkańców miejscowości, w której funkcjonuje, co przekłada się na ogromny zasięg marketingowy programu.
Udostępnienie Karty planowane jest na początek września tego roku. Od pierwszych dni funkcjonowania Karty w roli partnerów obecne będą jednostki miejskie: ROSiR, Teatr Maska, Estrada Rzeszowska, Muzeum Dobranocek, Rzeszowski Dom Kultury, Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna, które pracują nad swoimi ofertami dla mieszkańców.
Nikt jeszcze nie skomentował. Bądź pierwszy!