Udogodnienia dla rzeszowian w Punktach Obsługi Mieszkańców
17 kwietnia, 2024Wiadomości / Rzeszów
(fot. Grzegorz Bukała, UM Rzeszowa)
Nowoczesny system w Punktach Obsługi Mieszkańców Urzędu Miasta Rzeszowa zlokalizowanych w galeriach handlowych poprawi ich efektywność i da jeszcze większy komfort mieszkańcom.
Urząd Miasta Rzeszowa uruchomił nowoczesny system, który usprawni pracę w Punktach Obsługi Mieszkańców Urzędu Miasta Rzeszowa.
Znajdują się one w galeriach handlowych:
W Punktach Obsługi Mieszkańców w galeriach można załatwić m.in. takie sprawy jak wydanie lub wymiana dowodu osobistego, zameldowanie, nadanie numeru PESEL, rejestracja pojazdu, wydanie prawa jazdy czy też zakup biletów komunikacji miejskiej. Nowy system usprawni załatwianie urzędowych spraw w POP. Wdrożone zostało kompleksowe rozwiązanie, które nie tylko zarządza przepływem klientów, ale również wspomaga ich obsługę na każdym etapie kontaktu z urzędem. Dzięki temu oczekiwanie na załatwienie sprawy urzędowej w punkcie będzie krótsze.
Do dyspozycji mieszkańców oddano dwie funkcjonalności systemu:
W obu propozycjach rezerwacji klienci mogą w czasie rzeczywistym sprawdzić na stronie rezerwacje.erzeszow.pl stan kolejki, a planując wizytę wybrać punkt obsługi, w którym jest ona aktualnie najkrótsza.
System zapewnia również funkcję priorytetu obsługi osób z niepełnosprawnościami.
Znajdują się one w galeriach handlowych:
- Galeria Rzeszów:,
- Galeria Nowy Świat;
- Galeria Plaza Rzeszów;
- Galeria Millenium Hall.
W Punktach Obsługi Mieszkańców w galeriach można załatwić m.in. takie sprawy jak wydanie lub wymiana dowodu osobistego, zameldowanie, nadanie numeru PESEL, rejestracja pojazdu, wydanie prawa jazdy czy też zakup biletów komunikacji miejskiej. Nowy system usprawni załatwianie urzędowych spraw w POP. Wdrożone zostało kompleksowe rozwiązanie, które nie tylko zarządza przepływem klientów, ale również wspomaga ich obsługę na każdym etapie kontaktu z urzędem. Dzięki temu oczekiwanie na załatwienie sprawy urzędowej w punkcie będzie krótsze.
Do dyspozycji mieszkańców oddano dwie funkcjonalności systemu:
- 1. Dla klientów chcących załatwić swoją sprawę w konkretnym dniu czy godzinie, bez oczekiwania w kolejce udostępniono stronę: Wybierz oddział, gdzie w prosty sposób można dokonać wyboru wydziału, sprawy, daty i godziny wizyty w punkcie obsługi. Uproszczony formularz rezerwacji umożliwia w szybki sposób umówienie spotkania z urzędnikiem. Na krótko przed wizytą w punkcie należy ją potwierdzić w biletomacie. Jeśli podczas rezerwacji wizyty wybrano powiadomienie SMS, klient otrzyma także informację o zbliżającym się momencie obsługi.
- 2. Mieszkańcy przychodzący do punktu "z marszu" mają możliwość pobrania biletu ze zlokalizowanego na miejscu biletomatu i sprawdzenia stanu kolejki nie tylko na ekranie monitora znajdującego się w punkcie, ale także na stronie rezerwacje.erzeszow.pl, co umożliwia wykorzystanie czasu oczekiwania na wypicie kawy czy zrobienie zakupów w galerii.
W obu propozycjach rezerwacji klienci mogą w czasie rzeczywistym sprawdzić na stronie rezerwacje.erzeszow.pl stan kolejki, a planując wizytę wybrać punkt obsługi, w którym jest ona aktualnie najkrótsza.
System zapewnia również funkcję priorytetu obsługi osób z niepełnosprawnościami.
Nikt jeszcze nie skomentował. Bądź pierwszy!