Awaria systemu sprzedaży biletów na meczu żużlowym. Oświadczenie klubu i miasta
21.04.2023 16:40Wiadomości / Sport / Rzeszów
Urząd Miasta oraz Texom Stal Rzeszów wydały wspólne oświadczenie w związku z awarią systemu sprzedaży biletów, jaka miała miejsce przed niedzielnym meczem "Żurawi" i Polonią Piła na Stadionie Miejskim.
Przypomnijmy, w niedzielę 16 kwietnia na Stadionie Miejskim odbył się pierwszy w tym sezonie mecz 2. ligi żużlowej pomiędzy Texom Stalą Rzeszów, w którym to gospodarze niemal "zdeklasowali" gości wynikiem 60:30. Pełną relację z tego spotkania przeczytacie Państwo tutaj: Texom Stal Rzeszów znokautowała na inauguracje sezonu Polonie Piłę
Jednak tuż przed tym spotkaniem doszło do niespodziewanej sytuacji. Na kilka godzin doszło na stadionie do systemu sprzedaży biletów, wobec czego spotkanie to mógł zobaczyć niemal każdy, nawet jeśli nie miał zakupionego biletu na ten mecz. W piątek 21 kwietnia Urząd Miasta oraz władze klubu wydały wspólne oświadczenie w tej sprawie.
- W związku z awarią systemu sprzedaży biletów, jaka miała miejsce przed niedzielnym meczem Texom Stali Rzeszów i Polonią Piła na Stadionie Miejskim w Rzeszowie, miasto Rzeszów wraz z zarządem spółki H69 Speedway SA, do której należy Texom Stal Rzeszów, podjęło działania, aby rozwiązać ten problem i zapobiec podobnym sytuacjom w przyszłości.
Miasto Rzeszów i drużyna żużlowa Texom Stal Rzeszów ściśle ze sobą współpracują i działają na rzecz rozwoju żużla w Rzeszowie. Mamy wspólne cele i dążymy do ich osiągnięcia poprzez wzajemne wsparcie i kooperację.
To co cieszy w zaistniałej sytuacji to fakt, że udało nam się przekuć awarię sprzętu w korzyść dla Was, kibiców. Mimo trudności z funkcjonowaniem bramek biletowych, zdecydowaliśmy się na bezpłatne wejście na mecz, abyście mogli cieszyć się rozgrywkami w pełni i bez dodatkowych problemów.
Ponadto, w związku z zapytaniami mediów o koszty jakie klub musiał ponieść ze względu na awarię, oświadczamy, że poniesione koszty traktujemy jako inwestycję w budowanie jeszcze
mocniejszego środowiska naszych kibiców. Jesteśmy przekonani, że taka decyzja była słuszna i trafiona, ponieważ Wasza obecność na trybunach stanowi dla nas ogromne wsparcie i motywację do dalszej pracy i rozwoju drużyny.
Chcielibyśmy podziękować Wam za to wsparcie. Pragniemy podkreślić, że decyzja o bezpłatnym wejściu na mecz nie była łatwa, ale była bardzo ważna zarówno dla drużyny jak i dla miasta. Dzięki takiej postawie, pokazaliśmy, że zawsze staramy się działać z myślą o naszych kibicach i ich potrzebach.
Jesteśmy dumni z faktu, że nasza społeczność kibiców jest tak liczna i zaangażowana w rozwój żużla w Rzeszowie. Dzięki Waszemu wsparciu, nasza rzeszowska drużyna ma siłę i motywację do dalszej pracy i osiągania coraz większych sukcesów - czytamy w oświadczeniu.
Awaria systemu sprzedaży biletów - wydano oświadczenie
Jednak tuż przed tym spotkaniem doszło do niespodziewanej sytuacji. Na kilka godzin doszło na stadionie do systemu sprzedaży biletów, wobec czego spotkanie to mógł zobaczyć niemal każdy, nawet jeśli nie miał zakupionego biletu na ten mecz. W piątek 21 kwietnia Urząd Miasta oraz władze klubu wydały wspólne oświadczenie w tej sprawie.
- W związku z awarią systemu sprzedaży biletów, jaka miała miejsce przed niedzielnym meczem Texom Stali Rzeszów i Polonią Piła na Stadionie Miejskim w Rzeszowie, miasto Rzeszów wraz z zarządem spółki H69 Speedway SA, do której należy Texom Stal Rzeszów, podjęło działania, aby rozwiązać ten problem i zapobiec podobnym sytuacjom w przyszłości.
Miasto Rzeszów i drużyna żużlowa Texom Stal Rzeszów ściśle ze sobą współpracują i działają na rzecz rozwoju żużla w Rzeszowie. Mamy wspólne cele i dążymy do ich osiągnięcia poprzez wzajemne wsparcie i kooperację.
To co cieszy w zaistniałej sytuacji to fakt, że udało nam się przekuć awarię sprzętu w korzyść dla Was, kibiców. Mimo trudności z funkcjonowaniem bramek biletowych, zdecydowaliśmy się na bezpłatne wejście na mecz, abyście mogli cieszyć się rozgrywkami w pełni i bez dodatkowych problemów.
Ponadto, w związku z zapytaniami mediów o koszty jakie klub musiał ponieść ze względu na awarię, oświadczamy, że poniesione koszty traktujemy jako inwestycję w budowanie jeszcze
mocniejszego środowiska naszych kibiców. Jesteśmy przekonani, że taka decyzja była słuszna i trafiona, ponieważ Wasza obecność na trybunach stanowi dla nas ogromne wsparcie i motywację do dalszej pracy i rozwoju drużyny.
Chcielibyśmy podziękować Wam za to wsparcie. Pragniemy podkreślić, że decyzja o bezpłatnym wejściu na mecz nie była łatwa, ale była bardzo ważna zarówno dla drużyny jak i dla miasta. Dzięki takiej postawie, pokazaliśmy, że zawsze staramy się działać z myślą o naszych kibicach i ich potrzebach.
Jesteśmy dumni z faktu, że nasza społeczność kibiców jest tak liczna i zaangażowana w rozwój żużla w Rzeszowie. Dzięki Waszemu wsparciu, nasza rzeszowska drużyna ma siłę i motywację do dalszej pracy i osiągania coraz większych sukcesów - czytamy w oświadczeniu.
Źródło: Urząd Miasta Rzeszowa
Nikt jeszcze nie skomentował. Bądź pierwszy!